سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع شخصی در منزل شخصی-جعبه فیوزهای شما کجاست ؟

نظر

و جعبه فیوزهای شما کجاست ؟

داخل ساختمان اصلی و یا در بیرون أن ترجیحا بهتر است جعبه فیوز با فیوزها در داخل ساختمان باشد در اکثر آپارتمان های جدید همینطور است ) ، چون ممکن است سارق با مهاجمین قبل ورود به ساختمان اقدام به قطع برق کنند .

اگر جعبه فیوزهای شما جایی خارج از ساختمان اصلی و در دسترس دیگران است ( مثلا درون حیاط است ) ، بهتر است برای آن یک جعبه محافظ و برای درب آن یک ققل در نظر بگیرید تا برای افراد متفرقه قابل دسترسی نباشد .

و سعی کنید در هر یک از اتاقهای منزل شما ، حداقل یک وسیله که بتوان از آن در مواقع لزوم به عنوان سلاح استفاده کرد وجود داشته باشد .

در صورتی که آموزش لازم را ببینید ، می توانید در مواقع لزوم از خیلی از وسایل معمولی و دم دست مثل خودکار جاکلیدی ریموت کنترل تلویزیون و ، به عنوان یک سلاح برای دفاع از خود بهره ببرید .

آشپزخانه و حمام هم که جای خود دارنده مواد قلیایی موجود در دستشویی و حمام یا طرف های بزرگ نمک و فلفل می توانند در مواقع خطر به کار بیایند ، می توانید آنها را بروی صورت و چشمان مهاجم بپاشید و قبل از ورود به خانه ، درها را چک کنید .

در صورت مشاهده هر مورد مشکوکی مثل باز بودن درب ورودی ، قبل از وارد شدن با پلیس تماس بگیرید و یا حداقل دوست و آشنا یا همسایه ای را خبر کنید و بعد وارد خانه شوید.